onsdag 20 mars 2013

OPI You're Such a Budapest

You're Such a Budapest är ett av lacken ur OPI:s vårkollektion Euro Centrale, så det borde fortfarande finnas i butik. Det är ett syrenlila lack, jag skulle vilja kalla det kräm men i solen så har det ett svagt skimmer. Man ser det i flaskan om man tittar i lampljus eller solljus också. Därför vet jag inte riktigt till vilken kategori det hör till..
Själva lacket är som sagt syrenlila, väldigt fint och vårigt. Formulan var något skir och de två första lagren blev flammiga, det jämnade ut sig ganska bra med ett tredje lager. Jag använde CND Ridge Out och Air Dry.



Det är något mer lila än på mina bilder, det var väldigt svårt att fånga detta lacket på bild.

You're Such a Budapest is a polish from OPI:s springcollection Euro Centrale. It's a syrenpurple polish. Very sutable for spring. The finish looks like a cream but in direkt light you can see a little little bit of shimmer. I needed three coats to get i nice and even. When the polish was a bit on the sheer side. I've used CND Ridge Out and Air Dry.

6 kommentarer:

  1. Vackert!!
    finns visst en del godingar i den kollektionen...

    SvaraRadera
  2. Väldigt fin den här, jag älskar ju lila! :-)

    SvaraRadera
  3. Den här är ju SÅ fin. Måste nästan köpa men tycker att OPI är lite dyrt /;

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller med dig, de är något dyra :/ jag är glad att jag kan köpa dom billigare via jobbet :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!