lördag 9 mars 2013

Black Galaxy

Ok, jag vet att jag är sen med detta. Men, jag fick aldrig tag i Black Galaxy från 2011s julkollektion. Så nu äntligen är det mitt! Lagom tills det återlanseras och dessutom blir en del av det permanenta sortimentet.. Men fint är det i vilket fall och jag är så glad att det är mitt! Det kommer alltså att finnas permanent i IsaDoras lacksortiment numera. Och precis som alla deras lack kostar det 69kr.

Finally, it's mine! Black Galaxy nailpolish from the Swedish brand IsaDora. So pretty!!

10 kommentarer:

  1. Mmmm det är så snyggt! Tror tom jag har en backup...

    SvaraRadera
  2. Åhhh jag har letat så efter den men inte hittat den. Sååå vacker!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då borde du kunna hitta det nu lanserades iom Eurovision kollektionen och är numera permanent :)

      Radera
  3. Det ÄR ett väldigt snyggt lack! /Lotta

    SvaraRadera
  4. Såå snyggt! Ett av mina favvolack :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det kommer nog att bli en favorit här med :)

      Radera
  5. Det är ett av mina favvolack med! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det förstår jag :) kvalar in bland mina favoriter med :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!