onsdag 27 mars 2013

Grönonsdag Have a Mint

Onsdag idag, och heja mig som prickar in Karins grönaonsdag igen!
Idag visar jag Have a Mint från Gina Tricots egna linje med nagellack. Det är pastelligt, det är vårigt, det är mintfärgat, ja, det blir inte mycket bättre än så här för 39 kronor. Täcker med två lager och torkar ganska snabbt. Jag är totalt nerkärad i det här lacket. Jag har haft det ståendes i över ett år! Varför har jag inte lackat med det tidigare? Nåväl, nu är det gjort och det är underbart. Jag har använt CND Ridge Out och Air Dry.



Today I have a minty nailpolish to show you. I like this color for spring. This is from the Swedish brand Gina Tricot. It covers well with two coats and it was easy to apply. I used CND Ridge Out and Air Dry.

4 kommentarer:

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!