fredag 15 mars 2013

Tips!

Ok, jag har inte haft någon som helst tid över för holofredag idag. Jag trodde jag skulle hinna efter jobbet, men det blev inte så och nu är jag färdig för sängen.. Så, jag får vara med nästa vecka istället. Jag borde lacka om mina naglar dock.. Men nu till tipset!
Mitt Ica hade bra pris på nagellacks remover sist jag var där. En sådan här flaska, 250 ml, för en femma! Jag har aldrig testat den innan men för 5kr köpte jag två. Remover går ju alltid åt. Jag köpte den utan aceton. Någon annan som vet om erat Ica har samma erbjudande? I så fall kan man ju passa på.

2 kommentarer:

  1. Har inte sett det här märket förut, men som du säger så går det ju åt en hel del remover, så för en femma köper man ju såklart.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte jag heller men de störtexponerade ju såklart detta. Och då var jag ju bara tvungen att slå till :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!