måndag 25 mars 2013

Blåmåndag WetnWild Teal of Fortune

Jag lyckades kunna vara med på Lindas Blåmåndag denna veckan med! Vill ni se fler blåskönheter så kika in hos henne.

Idag har jag WetnWilds Teal of Fortune att visa er. Det är ett mörkblått lack med blå och guldflecks i. Det är verkligen jättefint och jag tänker på havet när jag ser det. Jag har två lager på bilderna, ett tredje hade inte skadat. Jag anävnde CND Ridge Out och Air Dry.






I flaskan kan man verkligen se skiftningarna i flecksen.

Mondy again, which means blue nailpolish! Today I'm wearing Teal of Fortune from WetnWild. A really pretty polish if I may say so. Two coats on my pictures, a third one probaly wouldn't heart. CND Ridge Out as basecoat and CND Air Dry as topcoat.

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja det var snyggare än jag trodde det skulle vara :)

      Radera
  2. Åh men jag måste verkligen lacka med detta snart!
    Nu har det verkligen stått oprövat allt för länge ;)

    SvaraRadera
  3. Verkligen jättefint! /Lotta

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!