tisdag 26 mars 2013

Lite nytt

Jag har velat fram och tillbaka över om jag ska köpa Smog från Make up store eller inte länge nu. Så fick jag för mig att jag var tvungen att ha ögonskuggan Mint Julip även den från Make up store. Så, jag gick in på Kicks hemsida för att köpa dom. Som vanligt när jag handlar så slank det med lite extra. Denna gången blev det en handkräm från Burt's Bees som doftar ljuvligt. Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är den doftar exakt, men den innehåller honung och druvkärneolja. Så fick man en Lemon Butter Cuticle Cream på köpet när man handlade något från Burt's Bees (ej med på bild recension finns här)


Smog

Mint Julip

Handkräm från Burt's Bees

Här är skuggorna swatchade, Smog till vänster och Mint Julip till höger. Ingen primer eller annan bas under.

So I was doing some online shoping. And it resulted in two eyeshadows from Make up store and a handcream from Burt's Bees. The brown shadow is Smog and the mint one is called Mint Julip. REally exited to try my new stuff out!

10 kommentarer:

  1. Alltid kul med shopping...;-)
    Tycker Smog ser väldigt fin ut...:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är väldans fin :) ångrar ute att jag köpte den tillslut :)

      Radera
  2. Åh Smog har jag varit sugen på länge :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag med :) den är väldigt fin så jag tycker du ska slå till ;)

      Radera
  3. Mint Julip var superfin. Den blev jag sugen på själv! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh ja! Perfekt till våren och sommaren :)

      Radera
  4. Jättefina. Sminkshopping över nätet är lite farligt, men sååå kul!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men eller hur! Det liksom bara drar iväg ;)

      Radera
  5. Mint Julip är sååå fin :D

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!