söndag 3 mars 2013

Glossybox Februari The Black Box

Och så var Februari slut och det betyder ju att Glossyboxen för Februari har kommit!
Jag tycker att den svarta boxen är jättefin, kul med lite variation ibland.

Min box innehöll följande:

Maria Nila Swedish Therapy Oil, som är en svensk vårdande hårolja men antioxidanter och lingonfröolja bland annat. Den doftar väldigt gott och det ska bli spännande att prova den.

Lush Dream Cream, Bästsäljande body lotion med havre, vetemjölk, rosvatten, olivolja och kakaosmör, eteriska oljor. Den ska återfukta och lugna huden på djupet. Den doftar verkligen eteriska oljor, lavendeln känner jag mest, och den är ju väldigt lugnande. Ska bli kul att testa den med.

Batiste Dry Shampoo Original, ett bra torrschampo. Detta har jag provat innan och gillar det. Bra med en i resestorlek.

ModelCo Lip Enhancer Illusion lip liner, en läppenna i en ganska varm brun nyans. Den har en inbyggd vässare i korken, vilket är bra. Annars var jag inte så kompis med färgen.

ModelCo Cheek + Lip tint Rosy red, en gelprodukt som duttas på i ytterst liten mängd över både kinder och läppar. För min del är det nog främst läppar i så fall, men tror inte jag kommer använda den här.

Så sammanfattningsvis så är jag väldigt nöjd med de tre översta produkterna på min lista ovan. De andra två är jag väl inte missnöjd med, men känner inte direkt wow heller.
Vad fick ni i era boxar? Är ni nöjda?




So, the Glossybox of February finally arrived! And I got some good stuff.
A dryshampoo from Batiste, travelsize.
The Dream Cream from Lush.
A Therapeutic hair oil from Maria Nila.
A cheek and lip tint from ModelCo
Anude coloured lipliner also from ModelCo.
I'm most happy over the first three products that I mentioned, the other to is ok, but not more than ok. Do You guys think it's a good box?

4 kommentarer:

  1. Jag är inte nöjd tyvärr. Jag gillar inte torrshampoo, och jag har redan fått Cheek + Lip Tint i nyårsboxen och gillade den inte då heller. Så det är bara två saker jag gillar av fem, och det är håroljan och sen Jabu´she dagcreme. Hoppas på bättre nästa månad.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men vad tråkigt :/ ja hoppas på bättre nästa månad! :)

      Radera
  2. Vilken bra box du fick. dreamcream från lush är fantastisk, en av mina favoriter all time!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag kände mig ändå ganska nöjd, mest exalterad över dream creamen :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!