fredag 22 mars 2013

Holofredag Depend 2027 Raspberry

Fredag igen och det betyder holo hos Skimmerskuggan! Mitt bidrag idag är Raspberry (2027) från Depend. Detta lacket upplevde jag som väldigt mycket mer täckande än de andra från Depends holokollektion. Jag nöjde mig med två lager och jag fick ett väl täckande resultat. Kanske man behöver ett till om man har längre naglar än vad jag har. Själva holoeffektten är dock mindre i detta, kan ju troligvis vara en följd av att lacket är så pass täckande. Jag tycker det är en väldigt trevlig rödrosa nyans, men den känns inte helt rätt mot min hudton.. Fin är den ändå. jag använde CND Ridge Out och Air Dry.




Another holofriday is here! Today I'm wearing a raspberry color from Depend, 2027. It covers well with 2 coats. The holographic effect is not super, but thats probaly because the polish is cuite opaque. I think the color is very pretty, but I don't think it's that good on my skintone tough. I've used CND Ridge Out and Air Dry.

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja den är fin :) men tycker inte riktigt den funkar på mig

      Radera
  2. Jag gillar det här lacket :D Tycker det är himla fint!

    SvaraRadera
  3. Raspberry är en av mina favoriter i kollektionen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var väldigt bra att lacka med :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!