onsdag 27 mars 2013

Vichy Antiperspirant

Jag har läst en del om Vichys deodoranter och tycker de verkar bra. Så jag köpte mig en när min deo var slut. Jag valde den med lite doft på, tyckte inte den doftade jättemycket men det kan ju vara trevligt med lite doft. Den kostar 98 kr och finns på apotek. Jag ska testa den ett tag och så kommer jag med ett ordentligt omdömme när det är gjort.
Vad tycker ni om dessa? Har ni provat dom?


I've heard a lot of good things about Vichys deodorants so I'd thought I'd give one a try. I will come back with a review when I've tested this one out a bit better. But so far I'm liking it. Have you tried it?

14 kommentarer:

  1. Nej har inte testat den, men Vichy är ju ett bra märke. Ska bli intressant att se vad du tycker.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, har hört massa bra om den så tänkte kan ju testa och se om den är bra :)

      Radera
  2. Jag har inte testat, men r nyfiken på just den!

    SvaraRadera
  3. Svar
    1. Hittills gillar jag den :) tyckte jag likaväl kunde prova när jag ändå behövde en ny :)

      Radera
  4. jag har fått den som test och har precis börjat prova. Ska bli intressant och se vad du tycker.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skall hålla er underrättade när den testats lite mer :)

      Radera
  5. never heard of this but nice intro! Don't forget to enter my I ♥ Makeup giveaway!

    SvaraRadera
  6. Den är riktig bra! :-) Jag köpte min i Frankrike 2 st deo för 6€ :-D

    SvaraRadera
  7. Har aldrig testat, men bara hört bra om Vichys deodoranter! /Lotta

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!