måndag 28 oktober 2013

Smink shopping

För en vecka sedan fick jag chans att shoppa lite på Make up store och Sephora. Självklart kom jag inte därifrån tomhänt. 
Från Make up store köpte jag en hightechlighter i färgen Platina, ögonskuggan Sophisticated från Cashmere kollektionen och en cuticle pusher.
På Sephora blev det Nars ögonskuggsprimer och Make up forever ögonskuggan nr 92.



Make up forever nr 92


Mus Sophisticated

Hightechlighter Platina

Nars eyeshadow primer har en klassisk läppglans applikator.

Jag var även riktigt sugen på flera rouge från Nars och även några av deras ögonskuggor, men det kanske får bli nästa gång. Har ni köpt något kul det senaste?

Some beauty shopping from Sephora and Make up store. Do you like my purchases?

6 kommentarer:

  1. Va roligt med shopping :-). Hoppas du blir nöjd med nars primern, du får berätta sen vad du tyckte.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har bara testat den två ggr än så länge men så långt är jag jätte nöjd :)

      Radera
  2. Primern är jag sjukt nyfiken på!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kommer en recension på den så småningom :)

      Radera
  3. Du borde testa NARS rouge i Deep Throat (om du inte redan gjort det), superfin!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har inte provat, men är sjukt sugen. Hoppas på att kunna komma över den där paletten med flera rouge nu i jul :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!