lördag 10 augusti 2013

Tummen ner..

...för denna "tangle teaser-variant".
Jag köpte den väldigt billigt och tänkte att den kan vara bra att ha i väskan eller när man reser. Men den duger inte till något alls skulle jag vilja påstå. Borsten, plastpiggarna, är alldeles för mjuka så det händer inget när jag borstar håret med den. Nej den här får åka i soptunnan!

  



Two thumbs down for this sort of tangle teaser thing, it's not good for anything. It's totally worthless for brushing hair. This will go in the trash right away!



4 kommentarer:

  1. Tack för varningen! Jag har länge varit nyfiken på en sådan, till dottern, men inte kommit till skott att köpa en. Var har du köpt denna dåliga (så jag inte gör samma misstag) och var köper man en bra sort? /Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag köpte denna på GeKås, detta är ju en mini variant. De som är bra är de som heter tangle teaser eller den som jag har som heter Detanglerhttp://beautybylinda.blogspot.se/2013/04/detangler.html
      Det är de två som jag vet med säkerhet att de är bra

      Radera
  2. jag har länge funderat på att köpa en tangle teaser eftersom att ALLLLLLAAA och deras mammor påstår att den är det bästa som hänt deras hår. Tror du att det var just din variant som var dålig eller tror du alla är skräp?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har en Detangler som är hur bra som helst så jag skulle säga att det är just denna billiga resevariant som är skräp. Både Tangle teasern och Detangler är jättebra och väl värda sina slantar. Du kan läsa om min här:http://beautybylinda.blogspot.se/2013/04/detangler.html

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!