fredag 16 augusti 2013

Ögonskuggs Favorit från Stila

Just nu sitter jag och har allmänt tråkigt, fattar inte att det påverkar så mycket att inte kunna titta på tv.. Jag är skadad för livet av den där tv:n..

Men jag har ju lyckats få internet i alla fall, dock begränsad surf så jag kan nästan inte använda netflix heller, får ringa Telia för att fylla på surfen när den tar slut. Den där åskan alltså..

Nu till det jag tänkte visa er. Nämligen en favorit hos mig, en ögonskuggs trio från Stila. Det är av varianten bakad ögonskugga och har tre olika nyanser. En taupe, en rödbrun och en champagnefärgad. Trion heter Champagne Glow och jag vet faktiskt inte om den går att köpa numera.
Men jag visar den ändå. 
Pigmenteringen är bra på samtliga skuggor, dock använder jag alltid primer under för att de ska sitta bättre och ge bättre färgåtergivning.

Här ser ni den i pannan, den har den typiska "dome" formen som de flesta bakade skuggor har.

Lampljus

Blixt

Swatches är gjorda på bar hud utan underlag.
Visst är det en fin liten trio? Har ni några favoriter bland era ögonskuggor för tillfället?

I'd thought I'd show you guys a favorite of mine when it comes to eyeshadow. It's a trio from Stila called Champagne Glow, it has a taupe, a reddish brown and a champagne colored shadow. I think it's a neat little trio, don't you agree?
I don't know if this is still available since I bought it a long time ago.
Do you guys have any current favorites among your eyeshadows at the moment?

2 kommentarer:

  1. Väldigt fin! Jag gillar sådana färger. Är den inte lite lik Sephoras eget märke? Tror dom har nån liknande i alla fall. Måste kolla nästa gång jag är där! /Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det vet jag faktiskt inte, det är mycket möjligt de har ju typ allt :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!