torsdag 29 augusti 2013

Scuba Blue & OPI It's Frosty Outside

Innan jag lackade om från Scuba Blue så piffade jag till det lite med It's Frosty Outside från OPI's julkollektion. Det kändes som en vintermanikyr, riktigt krispig, såg ut som is mot det blå. Så. Fint. 
Eller vad säger ni?

Jag använde mig av en nailart pensel och applicerade IFO från den nedre delan av nageln och utåt. Dessa strukturlack torkar på nolltid så det var inget problem med lång torktid.



I decided to do a frosty manicure with the Scuba Blue color that I already had on my nails. I Applied some It's Frosty Outside from OPI's christmas collection. It looks really crispy and fresh. Don't you think?

2 kommentarer:

  1. Hejsan! :) jätte fina naglar!
    Jag undrar om du kunde laga upp ett inlägg om hur man lägger eyeliner och ögonskugga rätt, från steg ett? Blir jätte glad om du kan göra det? :) Kan du meddela mig sen ifall jag råkar missa det? Tack på förhand! :D http://emeliiieee.blogg.se/
    kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket!
      Det finns inget rätt eller fel när det gäller hur man lägger smink.. ;)
      Men visst det kan jag göra, kan däremot inte säga när det kan komma upp men ska försöka få till det så snart jag kan :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!