måndag 19 augusti 2013

IsaDora Scuba Blue

Efter att ha sett Scuba Blue på Des naglar var jag bara tvungen att ha det. Det är så snyggt.
Scuba Blue är ett lite dammigt blått lack som i vissa ljus drar mot lavendel. Himla fint.
Jag har använt Trind Nail Repair som underlack, två lager med Scuba Blue och sedan Weekly Top Coat som överlack. Torktiden var bra.


Scuba Blue is a lovley dusty blue that does towards lavender in some lights. A really nice color. Two coats on the picture. I used Trind Nail Repair as base coat and Weekly top coat as top coat.


3 kommentarer:

  1. Håller med, en väldigt vacker blå. :-)

    SvaraRadera
  2. Jag har det också! Köpte tillsammans med dottern. Himla fint! /Lotta

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!