lördag 3 augusti 2013

Recension Too Faced Absolutely Flawless Concealer

Jag har testat Too Faced Absolutely Flawless concealer ett tag nu, efter allt bra jag hört om den så var jag bara tvungen att prova och se om den är så bra.
Jag har nyansen Perfect Nude.
Jag tycker den fungerar väldigt bra, den döljer mörka ringar under ögonen, röda partier i ansiktet.
Den är något tjock i konsistensen men ändå inte svår att applicera, den lägger sig inte heller i vek utan sitter på plats hela dagen.
Jag applcerar ju alltid min concealer innan foundation så jag får vara lite försiktig så jag inte smetar ut concealern. Fast det är ju samma sak oavsett vilken concealer jag använder.

Detta är helt enkelt en väldigt bra concealer, kostar ca 255 kr och finns bland annat på Kicks.se


Swatch

Tried the Absolutely Flawless concealer from Too Faced out for a while now. And, I really like it. It covers dark circles and red areas very well. I really can recommend this one. I have the color Perfect Nude.

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja det tycker jag du ska göra :) Den är faktiskt prisvärd, dryg som tusan med :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!