söndag 18 augusti 2013

Höstens Designers-lack från OPI

Här ser ni höstens Desingers-lack från OPI, jag hade turen att få med mig båda hem från den senaste visningen med OPI. Designers-lacken är lite lyxigare än de "vanliga" lacken då de innehåller diamantstoft. I och med detta så är priset ett annat också, 280 kr får man ge för ett lack.
De säljs exklusivt på Åhléns City.

Här ser ni antracitgrå Pewter och mörkblå Lapis.

Pewter

Lapis

Är det något av dessa som ni skulle vilja se först? Säg till bara så ska jag ordna med det.
Visst är de fina?

Here we have the Designer Series from OPI for this fall. It's a grey, Pewter, and a blue, Lapis. Aren't they gorgeous? Which one would you like to see first?

4 kommentarer:

  1. Jag hittade dom faktiskt på ebay för 130 kr inklusive frakt men dom kanske inte är äkta?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har ingen aning ifall de är äkta eller inte, sånt kan ju vara lite vanskligt att veta, och även att ta reda på. Men så länge man är nöjd med sitt köp :)

      Radera
  2. Lapis känns inte alls lyxigt, med tanke på Lappis studentboende i Stockholm. Men det kunde inte OPI veta, ha? :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha det visste jag inte :) och förmodligen inte OPI heller :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!