torsdag 11 juli 2013

Lite nytt

Tidigare idag var jag en sväng till The Body Shop och nu tänkte jag visa er vad som fick följa med hem.

En Tea Tree ansiktsmask som jag provade här, 100 ml kostar 125 kr.
En Satsuma body butter bara för att den doftar så gott. 175 kr.
En Vineyard Peach shower gel, limited edition måste köpas osv...
En Brazil Nut Body mist, OMG denna doftar såå gott.
En Pink Grapefruit Body mist fräsch sommardoft.

Jag hade några rabattcheckar som snart skulle gå ut så jag passade på att handla lite. Är det något ni skulle vilja läsa mer om?


This is what came home with me fro earlier today, a whole bunch of body shop stuff! Exited!

2 kommentarer:

  1. Pink Grapefruit Body Mist verkar god! Jag är lite rädd att den ska bli lite för söt bara :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är jättegod :) Jag tycker inte att den är för söt, visst är den lite söt efter ett tag på huden, men inte för mycket :) Men sådant är ju smaksak :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!