måndag 29 juli 2013

Steel Gaze

Steel Gaze är ännu ett lack från Vinylux, CND, det är ett gråtonat lack med guldfärgade foil's. Jag tycker det påminner lite om Graphite från Chanel, då jag inte har Graphite så kan jag tyvärr inte göra en jämförelse.
Lacket var mycket enkelt att applicera och torktiden var jättebra. Två lager gick åt för full täckning.
Jag använde Weekly top coat som överlack.
Inget underlack till dessa Vinylux lack då det finns "inbyggt" i det färgade lacket. Jag har provat flera olika färger och de sitter i över en vecka utan att chippa och ingen missfärgning av mina egna naglar, så det verkar faktiskt som att deras koncept håller.



Vinylux Steel Gaze looks a little like Chanel Graphite don't you think?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!