lördag 20 juli 2013

Halle by Halle Berry

Det har blivit en del inlägg om doft det senaste, hoppas ni gillar det.
Efter att jag läste det här inlägget hos Julia så var jag bara tvungen att klicka hem denna parfymen.

Det är Halle by Halle Berry, en söt och varm orientalisk doft med bland annat hibiskus, cashmeran, freisa och ambra. Som ni kanske förstått vid det här laget är jag mycket förtjust i ambra.
Jag gillar den här parfymen massor, jag överväger att skaffa en backup trots att jag har mer än tillräckligt med parfymer. Men detta är en av de som jag inte kommer vilja vara utan. Så förmodligen blir det en flaska till.

Jag köpte min på parfym.se för 119 kr.

Har ni doftat på denna? Gillade ni den, ni som provdoftat?


This is one of my new loves, Halle by Halle Berry. I freak'n love this perfume. It's a warm oriental scent with ambre, cashmeran and hibiscus. I don't want to live my life without this one, so I will probably get another bottle just in case.

2 kommentarer:

  1. Åh det låter som en härlig kombination, den måste jag testa nån gång, det låter som nåt jag skulle kunna gilla. Fin flaska också. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är helt fantastisk i min mening :) Ja håller med dig, flaskan är snygg :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!