tisdag 2 juli 2013

Lack från Gina Tricot

När jag var på stan sist så kikade jag in på Gina Tricot för att kolla in deras lack. Jag hittade tre stycken som fick följa med mig hem.

141 Rose Glitter
Rosé guldglitter och guldglitter som simmar runt i en klar bas.

67 Luxurious
Metallic bronze/roséguld

135 Sparkling Aqua
Blått, teal och hologlitter i klar bas.

Väldigt glad över alla tre lack, visst är dom fina?
Ginas lack kostar 39 kr styck eller 3 stycken för 99 kr.
Har ni hittat några fina lack nyligen?

Three new nail polishes that I bought. Pretty huh?

6 kommentarer:

  1. Jag har väldigt tråkiga naglar, så nu är dom nerklippta och jag försöker "börja om från början". Har varit utan lack ett par veckor och precis börjat lacka igen. Fast jag var ju inte så duktig så jag oljade in och hade mig under den lackfria tiden, nej då, gjorde absolut ingenting. Man blir lite trött på det ibland, sen har jag varit bortrest också.
    Hade varit kul med nya lack, men tyvärr inte. Måste vara neutral på jobb, helst. Har du några bra tips till naglarna? Dom skivar sig supermycket.
    Nu har jag babblat jättemycket, vill bara säga också att dina nya lack var jättefina! /Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tänkte jag kunde skriva ett litet inlägg om detta, men jag hade börjat med ett nagelstärkande lack och nagelolja två ggr om dagen, minst :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!