tisdag 30 juli 2013

Den tog slut!

Nu har min Origins VitaZing med spf 15 gjort sitt. Jag har gillat denna dagkräm väldigt mycket, särskilt nu på sommaren. På vintern har den varit lite för klen för min torrare vinterhud. Men nu under sommaren är den perfekt, plus för att den ger lite färg. Jag hade köpt den igen om det inte var så att jag har alldeles för många dagkrämer som väntar på att bli använda här hemma.


So I've finished my VitaZing from Origins, for the summer this has been perfect for me. A little bit of color and some SPF. I would have repurchased this if I didn't have so many day creams waiting for me already.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!