måndag 8 juli 2013

Make Up Store Eazy Cover Chai

Jag är på ständig jakt efter den ultimata concealern vilket även betyder att jag hela tiden provar nya. Det senaste tillskottet kommer från Make Up Store och är en av deras Eazy Cover i nyansen Chai. 
Det är en hudtonad concealer som kommer i en liten burk. Den är ganska krämig, inte alls så torr som deras Cover all mix, just Chai är lite gultonad. 

Jag använder den främst under ögonen, ibland täcker jag något rött område om så behövs, och jag tycker den fungerar bra till detta. Det är inte den bästa concealer jag använt men den är helt klart godkänd. Den lägger sig inte i veck under ögonen under dagen utan sitts bra på plats.

En burk rymmer 4,5 gram och dessa hittar man på Make Up Store eller på Kicks. 165 kronor får man ge för en burk.
Har ni testat dessa? Vad gillar ni dom?



I've been trying this concealer from Make up store out for a while. It's called Eazy Cover in the color Chai, which is a bit yellow toned. I find that it does the job of covering my dark circles well and doesn't crease through out the day. It's not the best concealer I've tried but it is a good one. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!