söndag 7 juli 2013

Wet & Wild Sugar Coat

Jag kände för något neutralt på naglarna och valet föll på Sugar Coat från Wet & Wild. Jag har hört att detta ska vara likt Confetti från Orly men då jag inte har Confetti så kan jag inte jämföra dom.

Sugar Coat är ett neutralt lack som drar åt aprikos i vissa ljus och lite åt rosa i andra ljus. Jag tycker det är ett fint lack. Två lager på bilderna och man kan se viss VNL men det var inget jag störde mig på när jag hade lacket på naglarna. Torktiden var bra. Jag använde Trind Nail Repair som underlack och Vinylux Weekly top coat som överlack.



Sugar Coat from Wet & Wild. A nice nude polish that goes a bit to the peachy side. I like it.

2 kommentarer:

  1. Ser riktigt fint ut :) Brukar inte vara så förtjust i nudelack annars :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja detta var fint :) Fast jag brukar gilla nudelack i perioder :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!