onsdag 17 juli 2013

Loccitane-shopping

När jag var i Stockholm var jag en sväng till Loccitane, man måste ju passa på, eller hur?
Jag hoppades att de skulle ha Ambre parfymen kvar och visst hade de några flaskor så en backup fick följa med hem. 
Så hade de halva priset på Fleurs Merveilleuses så en sådan fick också följa med hem.

Ambre är jag stromförtjust i sedan innan men Merveilleuses är en ny blommig bekantskap. Jag tror jag gillar den, dessa dofter är inte lika varandra överhuvudtaget. Jag tycker mycket om ambra i parfym och doftljus m.m. Men det där kan variera beroende på humör hos mig.
Är ni likadana eller kör ni alltid på samma doft?


I got a backup of Loccitanes Ambre while I was in Stockholm, freak'n love that perfume. They had a 50% of of Fleurs Mereveilleuses so that one got to go home with me aswell.

4 kommentarer:

  1. Superfina flakonger! Byter parfym varje dag i princip eller bär det inte alls! beror på vad jag smörjt in mig med och om jag sprayat parfymerat torrschampo i håret ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det :) Ja precis sån är jag med :)

      Radera
  2. Har mer är 30 parfymer hemma men av de bara 10 favoriter.

    varför köper du inte L'occitane online?Ibland har de även gratis frakt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det brukar kunna bli så att man har några färre favvisar :)
      Jag tänkte köpa en backup online men den fanns inte i deras webshop längre :( så därför kollade jag in i butiken när jag ändå var i Täby :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!