fredag 5 juli 2013

OPI A Womans Prauge-Ative

Här ser ni A Womans Prauge-Ative från OPI, ett orange/kopparfärgat foillack. Jag gillar det mer än jag trodde då jag och orange inte alltid går så bra ihop. Men jag trivdes riktigt bra i detta. Det var enkelt att applicera, två lager räckte för full täckning. Torktiden var bra. 

Jag använde Trind Nail Repair som underlack och Vinylux Weekly top coat som överlack.

Ser ni att det ser riktigt glödande ut? Så fint!




This is A Womans Prauge-Ative from OPI, a orange coppery foil polish. I like this polish. Two coats on the picture. I used Trind Nail Repair as base coat and Vinylux Weekly top coat as top coat.

2 kommentarer:

  1. Väldigt vacker färg, kan tänka mig att det blir ännu finare nu när man är lite solbrun på händerna. :-)

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!