torsdag 18 juli 2013

Recension LdB Give Me Strength Mango Sweet Citrus & Mint

Då var det dags för recension av duschkrämen med det roliga namnet, Give Me Strength från LdB.
Jag köpte den i hopp om att den skulle pigga upp mig på morgnarna, citrusen och minten. Den var inte alls dyr, runt 20 lappen.
Jag kan inte säga att jag känner varken mango, mint, möjligtvis att jag känner lite citrus någonstans. Jag kan inte heller säga vad den doftar istället, jag tycker doften känns väldigt rörig på något vis.
Därmed funkar den inte alls uppiggande på mig heller. Det är verkligen inget speciellt med den alls, jo doften fast inte på ett bra sätt..
Den gör det den ska som duschkräm men verkligen inte mer. Det finns många bättre duschkrämer i samma prisklass så jag kommer inte köpa denna igen. Jag rekommenderar ingen annan att köpa den heller, om man nu inte gillar denna udda doft då såklart. 
Nä, kika ni efter något annat. Jag tänkte ge mig på Palmolives Verbena duschkräm nästa gång jag köper budget duschkräm, får se om den är bättre.

Har någon av er provat denna? Gillar ni den eller känner ni som jag?


I've used this shower gel from LdB for a while now and I feel like I have an opinion of it. I don't like it, period. I don't like the scent, I don't like the name and so on.
Shore it fills it's purpose as a shower gel but that's it. I will not buy this again and I don't recommend anyone els to buy it eather.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!