fredag 19 juli 2013

Nya Rengöringar från Loreal

Loreal har kommit ut med några nya rengöringar och jag har lagt vantarna på två av dom.
Cleansing oil och Cleansing water, jag har provat Cleansing water litegrann och so far gillar jag det verkligen, särskilt till det priset.
Jag ska testa oljan ordentligt och vattnet lite mer så kommer det upp en recension på de båda. 
Har någon av er provat någon av dessa? Vad tyckte ni i så fall?


Time to try some new cleansers out, Loreal has come out with some so I figured I'd try two of those out. It's a cleansing oil and a cleansing water, the water I've tried a little bit and so far I like it. I have to try them out for a while and then I will give you a proper review on theese guys.

4 kommentarer:

  1. Tyvärr lär oljan mest innehålla mineralolja, fast hur det påverkar när man ändå sköljer av den vet jag inte. Den låter ju intressant. Och rengöringsvattnet är jag mycket sugen på att köpa själv! Både den och det vanliga andiktsvattnet vill jag ha. /Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har sett det men jag tänkte ge den en chans ändå.
      Vattnet är faktiskt riktigt bra, jag har hört att en del tycket det är en dupe till Bioderma, dock har jag inte testat Bioderma så jag kan tyvärr inte ge min åsikt där. Men det är väldigt bra till det priset :)

      Radera
  2. Jag har oljan och den är helt ok än så länge! Bryr mig inte om mineralolja som ingrediens i rengöringar då det ändå inte påverkar min hy. Nyfiken på vattnet!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det brukar inte påverka min hud nämnvärt heller, däremot i krämer så får jag se upp. Men rengöringen sköljs ju ändå av direkt. Ja vattnet är helt klart värt att kolla närmare på :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!