torsdag 25 juli 2013

The Body Shop Brazil Nut Body Mist

Brazil Nut Body Mist från The Body Shop är en doftspray, man använder den istället för parfym. Men doften sitter inte i riktigt lika länge, dessutom är den perfekt att ha nu på sommaren då man inte riskerar att få fläckar av dom. Dock får man räkna med att bättra på efter några timmar.

Brazil Nut är en varm doft, den doftar som krämig kola. Typsik doft som jag gillar under sommaren. För att bara vara en mist så håller denna hyfsat bra på mig, men framåt eftermiddagen får jag lov att bättra på lite. Flaskan är på 100 ml och kostar 125 kr, just nu kostar alla body mist's 100 kr på The Body Shop så ni vet :)


I'm loving this warm creamy scent from The Body Shop, Brazil Nut smells like warm creamy fudge. Perfect for the warm summer months, for me at least. It's a mist so you will have to reapply some time during the day tough. But it doesn't leave any spots or so if you wear it in the sun.

2 kommentarer:

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!