lördag 6 juli 2013

The Body Shop Honey Bronze Shimmering Dry Oil 02 Golden Honey

Jag tänkte tipsa er om en populär produkt, den guldfärgade kroppsoljan.
Den jag har provat är The Body Shops nya Golden Honey, den kommer i en tung glasflaska vilket förhöjer lyxkänslan. Den ger ett subtilt guldskimmer och går snabbt in i huden, inget kladd här inte. Den doftar gott av kaprifol, doften anas bara när man applicerat den. Den doftar helt fantastiskt gott. 
En annan sak med denna olja, den är såå fin att titta på, det ser verkligen ut som flytande guld på flaska. 
Jag kan tänka mig att denna passar oss som är lite blekare i hudtonen än den första mer bronzefärgade oljan.
Honey Bronze Shimmering Dry Oil kostar 245 kr för 100 ml, vilket jag tycker känns överkomligt. 
Har ni provat någon av dessa guldoljor? Vad gillar ni dom?


I just want to give you guys a little tip, Honey Bronze Shimmering Dry Oil in 02 Golden Honey is really good for us with a little bit paler skin tone. I really enjoy this one, it smells like honeysuckle, soo good! I'm gonna use mine a lot this weekend because they say it's going to be sunny outside!

2 kommentarer:

  1. Jag är väldigt nyfiken på den här och ska se om den finns kvar när jag ska ta en tur till Body Shop. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sist jag var inne hade de 50 kr rabatt på dessa med :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!