tisdag 23 juli 2013

Luxurious

Luxurious från Gina Tricot's nagellacklinje är ett roséguld färgat lack. Det är liksom en blandning av metallic och foil. Väldans fint är det. Det var lätt att applicera det blir inte några penseldrag i det heller. Två lager gav mig full täckning och torkar snabbt.

Jag använde Trind Nail Repair som underlack och Weekly Top Coat som överlack.


Luxorious from the Swedish brand Gina Tricot is a rosegold polish. Really pretty. Application was easy and I have two coats on the picture. I used Trind Nail Repair as top coat and Weekly top coat as top coat.

4 kommentarer:

  1. Det var ett vackert lack, fint skimmer. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja om man ser till vad lacket kostar så tycker jag det är väldigt fint och prisvärt :)

      Radera
  2. Vilken fin färg! /Lotta

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!