onsdag 24 juli 2013

Recension Vichy Antiperspirant 48 h

Jag har hört mycket bra om deodoranterna från Vichy så jag tänkte jag skulle ge denna en chans. 
Den ska innehålla aktiva antiperspirantingredienser som har en målinriktad effekt mot svettningar, effekten ska sitta i i 48 timmar. Den ska inte heller irritera huden samt är både till män och kvinnor. 

Jag tycker den fungerar riktigt bra, även dessa varma sommardagar. Jag har provat många deo's och denna måste jag nog få säga att jag tycker är den bästa jag provat hittills. Den håller armhålorna torra hela dagen, doften är mild och jag får inga irritationer eller kli under armarna heller. Denna kommer jag absolut att köpa igen och igen.

Just denna hittar man på apotek och kostar ca 98 kr.

Har man lätt att få eksem eller kliande armhålor men ändå behöver en bra deo så är denna helt klart värd att kolla närmare på.



This deodorant is amazing, it does it's job and doesn't irritate my armpits at all. The scent is not overwhelming, I barely scence it at all. I will definitely buy this over and over again.



2 kommentarer:

  1. Vichys deodoranter är de bästa som finns. Ingen protest :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de är mycket bättre än jag väntade mig faktiskt :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!