måndag 23 december 2013

Juliga läppisar

Här har vi några alternativ till röda läppar för julafton. Några är röd röda och några lite mer åt hallon. För visst är det väl röda läppar som gäller då?

Gloss lips Cleo from Make up store

Satin Lip pencil in Golshan from Nars

Satin Lip pencil in Luxembourg from Nars

Tinted lip balm, raspberry & cocoa from Yves Rocher

Jag kommer nog köra på Gloss lips Cleo från Make up store i år, om jag inte ändrar mig i sista stund. Vad kommer ni använda för något på läpparna på julafton?

Some ideas for chistmas lips. I think I will be wearing the Cleo gloss lips from Make up store this year. What will you be wearing?

2 kommentarer:

  1. Tusen tack för vinsten som jag hittade i brevlådan idag. Perfekt start på julen. Hoppas du får en fin jul! =)

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!