torsdag 12 december 2013

L'Occitane Grasse collection

Jag har blivit väldigt förtjust i L'Occitane's parfymer det senaste och få har väl missat deras nyaste tillskott på den fronten. Grasse kollektionen. Här ser ni tre av parfymerna, The Vert Brigade, Vanille Narcisse och Magnolia Müre. Jag har även två andra av dofterna hemma men dessa tre har jag i små söta 7,5 ml storlekar. Den jag gillar allra mest av dessa tre är Vanille Narcisse, Magnolia Müre gillar jag också, däremot så känns inte The Vert Brigade som någonting för mig, till sommaren kanske jag ändrar mig.
Grasse kollektionen är lite speciell då en av doftnoterna från varje parfym kommer just från Grasse. Sådant tycker jag är lite kul att veta.
Dessa finns i L'Occitane's butiker och i deras webshop. Har ni vägnarna förbi en av deras butiker så är Grasse serien väl värd att dofta på.

Något ni blir nyfikna på?


Here's three of L'Occitane's lovely Grasse collection. I love these perfumes, The Vert Brigade is my least favorite, the other two I love. Have you tried these?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!