söndag 1 december 2013

Nya nagellack

I veckan var min sambo på kurs i Malmö, när han kom hem hade han med sig dessa tre lacker. Han jobbar med Mercedes så han tyckte det var kul att de hade nagellack i samma färger som man kan välja på bilarna, jag vet med säkerhet att Volvo också har lack.

Det var en kul grej, jag har inte provat dom än så jag kan inte säga om de är bra än, men så fort jag provat dom så kommer det. 



Färgerna på lackerna är röd, silver och blå metallic. Ska bli spännande att prova dom. 

My boyfriend works with Mercedes Benz so when he came home from a job trip to Malmö he brought me theese three polishes. Kind of cute.

2 kommentarer:

  1. Vad kul! Ska bli spännande att se hur dessa lack ser ut. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är LCN som tillverkar dom så de borde vara helt ok :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!