lördag 8 november 2014

Make up store Microshadow Golden

Microshadow Golden kommer från Make up store, tyvärr har jag inte fått någon information om vilken kollektion den tillhör eller om den är permanent. Den finns i vilket fall att köpa i Kicks webshop i skrivande stund. 

Den kommer i den vanliga runda plastförpackningen med genomskinligt lock. Själva skuggan är en persiko/orangeaktig tonad skugga med massa guldskimmer. Den är otroligt fin och jag tycker den påminner om Mac's Paradisco eller The Body Shop's Be my clementine, dock tror jag inte den är exakt lik någon av dom men den är helt klart i samma färgfamilj. 



Skuggan glider på huden som om det inte fanns någon morgondag, helt perfekt jämn applicering. Jag gillar den massor. Jag har burit den ensam på ögonlocken många gånger och med bara lite eyeliner och mascara, super enkelt och snyggt. 


Microshadow Golden from Make up store is one of my new favorites. The color is amazing on it's own or paired with other colors, the application is a dream. Love this color. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!