tisdag 30 december 2014

Fyndat på The Body Shop

The body shop har ju startat sin mellandags rea och jag var där och köpte några grejor. Jag visste faktiskt inte riktigt vad som skulle finnas utan åkte egentligen dit för att kolla vad som fanns. Jag var väldigt sugen på läppsmörjen från Vanilla brulee och Frosted cranberry. 
De hade gigantiska shower gels med pump, 750 ml, så en sådan i honeymania doften fick följa med hem. Hade gärna köp en strawberry, en mango och en satsuma med men någon måtta får det ju vara. 

Så hade de sweet lemon till halva priset med, har inte sett den på hur länge som helst men har velat ha den så duschkräm, body skrubb, body butter och läppsmörj fick följa med från den serien. Så hittade jag även Vanilla brulee läppet jag villa ha så köpte en sån med. 
Handlade man för över 500 kr så fick man även en rumsspray och såna är ju alltid trevliga. 

Ska tilläggas att jag hittade läppsmörjet från Cranberry några dagar efteråt så yeey!

Har ni köpt något från TBS rea? 


Went a bit crazy on The body shop sale and got a few things. A huge can of honeymania shower gel, shower gel, body scrub, body butter and a lip butter from sweet lemon. And a lip butter from their christmas scent vanilla brûlée. And also got a free room spray for spending a lot of money. 

2 kommentarer:

  1. Vilka härliga fynd! Jag köpte en stor showergel i mango, mums!

    SvaraRadera
  2. Sweet lemon har utgått men kommer visst då och då, I LOVE IT! Hoppas den kommer tillbaka :(

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!