fredag 19 december 2014

Lush Jason and the argan oil

Lush har nyss lanserat ett gäng med nya schampokakor, sex stycken för att vara exakt. Jag har fått hem Jason and the argan oil för test. 
Just denna ska ge starkare, mjukare och glansigare hår och dessutom doftar den rose jam. Ska bli spännande att prova då jag inte testat någon av deras schampokakor innan. 
Den ska räcka till 60-80 tvättar vilket känns som väldigt många. 

Man blöter ner håret och så gnuggar man schampokakan i håret så det skummar och så schamponerar man som vanligt sen. 

Har ni provat någon av dessa? Är de bra? 

Jag kommer skriva en recension när jag testat den ett tag. De kostar 99 kr och kan köpas i Lush fysiska butiker eller i deras webshop


Excited to try this schampoo bar out from Lush, this is Jason and the argan oil. This smells amazing. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!