söndag 30 augusti 2015

The Body Shop Spa of The World

Den 18 Augusti lanserades Spa of The World serien hos The Body Shop, en ganska omfattande serie med kroppsvård. Vi hittar tre olika teman i serien, Relaxing, Revitalising och Blissfull
Serien innehåller allt från lermask för kroppen till lyxiga kroppskrämer och skubber till avslappnande bad. 

The Body Shop Spa of The World


The Body Shop Spa of The World
Jag har fått hem African Ximenia Scrub, Dead Sea Salt Scrub, Himalayan Charcoal Body Clay, Polynesian Monoi Radiance Oil, Hawaiian Kukui Cream och Japanese Camellia Cream. Produkterna är något större än vad vi brukar se från The Body Shop, skrubbarna och krämerna är på 350 ml, de är även lite dyrare än vad vi är vana vid hos The Body Shop men av det lilla jag känt på produkterna så tycker jag att de känns som att de är värda priset. 
Då jag varit på semester i två veckor och precis kommit hem så har jag bara hunnit hämta ut paketet och fotat och doftat på produkterna. Är det någon ni vill se närmare först så säg till bland kommentarerna. 

Jag tycker att förpackningarna känns gedigna och tunga, produkterna doftar otroligt gott och konsistensen känns rik och lyxig. Jag tycker det känns väldigt lovande. De produkter jag är mest nyfiken på är salt skrubben, Kukui krämen och Monoi oljan. 
Jag är även väldigt nyfiken på badet som finns i serien och Thai Wooden Massager grejen är jag också nyfiken på. 

Kommer ni kika på produkterna i butik? Något ni planerar på att köpa? 

Really excited about this new Spa of The World range from The Body Shop. The products feels luxurious and they smell really nice too. I haven't had the time to try them out yet but I'm looking forward to. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!