tisdag 10 januari 2012

Jane Iredale Pommisst


Detta är en fuktspray som innehåller granatäpple som är en kraftfull antioxidant och verkar även som UV-filter.
Den doftar superfräscht och känns behaglig, inte sådär oljig som en det facemists kan göra. Jag har använt den för att sätta min make up och även som uppfräschare under sommaren. Använder dock ett separat UV-filter så jag förlitar mig inte på denna just som UV-filter. Tycker den funkar bra som facemist.
Den finns att köpa på olika salonger som säljer Jane Iredale make up och kostar ca 230:-
Tror dock inte att jag kommer köpa denna igen, inte för att den på något sätt inte är bra, utan mer för att detta är nåt jag alltid köper olika för att testa lite olika märken ocså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!