torsdag 16 januari 2014

Ögonskuggor från No7

Jag har varit nyfiken på No7's ögonskuggor ett tag, har provat några andra produkter från dom och gillat. Så när jag fick dessa två i brevlådan förra veckan blev jag superglad. Det är två skuggtrios neutrala Cappuccino och lila Forrest Fruits.


Cappuccino

Forrest Fruits


Här har jag swatchat Cappuccino på bar hud, pigmenteringen är riktigt bra och skuggorna är mjuka och glider på jämnt och fint.


Här är Forrest Fruits på bar hud även dessa bra med pigment och applicerar jämnt och fint. Den mörka skuggan innehåller lite glitter, när jag använt den så har det inte fastnat varken på ögonlocken eller på kinder. Jag har dock använt en fluffig borste och applicerat den i globlinjen, det är möjligt att glittret fäster bättre om man packar den på ögonlocket.

Två väldigt fina trios i mycket användbara färger, Jag gillar båda två väldigt mycket och kan absolut tänka mig att skaffa fler. Dessa kostar ca 139 kr styck och säljs på Boots. Synd att det inte finns något Boots nära mig.
Har ni provat någonting från No7 som jag inte får missa?

Two eyeshadow trios from No7 love all of the colors and the pigmentation is good in all of the shadows. 

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det är de :) och prisvärda med tycker jag. Absolut värda att ta en närmare titt på :)

      Radera
  2. No7 finns på Apotek Hjärtat, kanske inte alla, men kolla på nätet vilka som säljer smink nära dig. Dessa skuggor finns där!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, det hade jag inte en tanke på, tack så mycket ska genast kolla upp om det finns här i Borås :)

      Radera
  3. Glömde skriva att dom ser grymt fina ut! Måste spana in dom själv! Fastnade speciellt för den lila.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den lila är helt fantastisk fin :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!