onsdag 15 januari 2014

Handlat på The Body Shop's rea

Tidigare i veckan var jag på The Body Shop för att kolla deras rea, i förhoppning om att kunna bunkra några av julens produkter. De hade handtvålar i både Cranberry Joy och Vanilla Bliss samt duschkrämen Vanilla Bliss kvar. Som den sanna hoardern jag är så köpte jag två av varje, jag är lite av en hoarder. Gillar jag något vill jag liksom inte att det ska ta slut och då bunkrar jag, som i det här fallet. Men sånt här går ju alltid åt tänker jag och med halva priset så får man ju lov att passa på eller hur?
Har ni rea-fyndat något?


Bought some cristmas scented products from The Body Shop's winter sale. I'm very happy with what I got. Love the scent on both Cranberry Joy and Vanilla Bliss.

2 kommentarer:

  1. Jag köpte schampo på Body Shops rea. /Sara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, har aldrig provat deras schampo, är det bra? :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!