lördag 4 januari 2014

Victorias Secret Body Lotion

Strax innan jul var jag på Freeport och Beauty house, eller Beauty zone kommer aldrig ihåg vad stället heter..
I alla fall, de hade fått in body lotions från Victorias Secret och jag kunde bara inte gå därifrån utan. Så två stycken fick följa med mig hem, Tamarind & Marigold och Strawberries & Champagne. De doftar helt fantastiskt gott och ja, jag älskar dom.
Jag har Amber Romance och Pure Seduction body lotions sedan tidigare och de gillar jag väldigt mycket också.
119 kr styck fick jag betala för dessa och jag skulle ljuga om jag säger att jag inte funderar på att åka tillbaka för att köpa fler. Dessutom har de en butik med bara Lindt choklad på Freeport.. Ja, det får bli en tur tillbaka dit snart.
Vilka är era favoritdofter från Victorias Secret?


Before christmas I went on a small shopping trip and among other things I got these two body lotions from Victorias Secret. The scents that I got were Tamarind & Marigold and Strawberries & Champagne. I love them! They smell so darn good. I really want to get some more scents, I got Amber Romance and Pure Seduction already but I want more. I'm slightly addicted to lotions and stuff that smells good..

2 kommentarer:

  1. Gillar dem också och växlar mellan Amber Romance och Vanilla Lace, de doftar underbart :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror inte jag doftat på vanilla lace.. får göra det när jag får chans :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!