torsdag 30 januari 2014

Vitamin E Overnight Serum in oil från The Body Shop

Vitamin E Overnight Serum in oil lanseras hos The Body Shop nu i februari. Den är tänkt att användas i den "vanliga" hudvårdsrutinen eller som extra vård när huden behöver lite extra omtanke. Oljan ska ha en lätt konsistens och den utlovar fukt i hela 24 timmar. 
Jag har inte börjat använda oljan riktigt än men så fort jag gjort det ett tag och har bildat en uppfattning om hur den fungerar så kommer jag med en recension. 
Är ni nyfikna på den? Tror ni att den är något bra?

Den lanseras nu i februari och kommer kosta 285 kr, flaskan innehåller 28 ml.



This februari is this new serum in oil product launched at the body shop. I got it and I will try it out for a while and then I will give you my thoughts on it. 

2 kommentarer:

  1. Är så nyfiken på den här! Posten krånglar med mig så mitt body shop paket har inte kommit än :'(
    Min hud är i uppror just nu så jag hoppas att den här kan hjälpa till med den värsta vintertorrheten :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad tråkigt :( Hoppas det kommer fram snart :) Har bara använt det ett tag men det verkar bra :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!