onsdag 22 januari 2014

Snygga vinter-rouge

Idag tänkte jag visa några av mina absoluta favoriter för vintern, när det gäller rouge. Det är fyra stycken som jag tycker känns med vintriga och dessutom är favoriter.
Vi har Hint från Bare Minerals, Feeling från Mac, Metal Cherry från Make up store och Peep Show från Pür Minerals.
Jag vet att Metal Cherry har utgått ur sortimentet, tyvärr för det är en väldigt fin rouge, men de andra tre ska finnas att få tag på så vitt jag vet.


Hint, Feeling, Peep Show, Metal Cherry.

Använder ni några andra rouge på vintern mot vad ni gör på sommaren?

These are four of my favorite blushes for winter, Hint from Bare Minerals, Feeling from Mac, Peep Show from Pür Minerals and Metal Cherry from Make up store.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!