torsdag 30 januari 2014

No7

När jag besökte Apotek Hjärtat för att kolla om de hade ett nagellack jag var ute efter, vilket de såklart inte hade, hittade jag en hel del spännande från No7. De hade 25 % rabatt på alla hudvårdsprodukter. 
Jag köpte ett rengöringsvatten, en cleansing balm, en melting gel cleanser och en Dry skin rescue. Jag provade Dry skin rescue igår, använde den som nattkräm, och imorse när jag vaknade Oh My! Min hud var som ny, klar och återfuktad. Detta mina vänner är en riktigt bra produkt om man är torr/yttorr.
Men det är bara mitt första intryck av den, jag återkommer med en utförligare recension när jag testat den lite mer.

No7 verkar faktiskt ha en hel del bra grejer, till bra pris dessutom.

Har ni provat något från dom?


Did some No7 shopping yesterday. Some cleansers and a skin rescue cream which seems really nice.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!