måndag 13 januari 2014

Nars Cinematic lipstick Short Circuit

Short Circuit från Nars, julkollektionen, är ett rödoranget läppstift och är väldigt intensiv i pigmenteringen. Formaulan är väldigt mjuk och krämig, stiftet täcker bra och man behöver kämpa för att få full täckning. Sitter bra, tar jag på mig det på morgonen så bättrar jag på en gång innan lunch. Stiftet är inte helt matt utan det blir lite glans/lyster. För att vara en så intensiv färg är det väldigt lättburet. 
Detta är mitt första läppstift från Nars och det kommer inte att bli mitt sista. 
Har ni några favoriter från Nars jag inte får missa?




Swatchen blev väldigt suddig och jag har swatchat många läppstift innan därför är jag lite röd runt.

Loving this Short Circuit lipstick from Nars.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!