torsdag 23 januari 2014

Creightons Mango & Papaya duschkräm

Alltså om det är något man (läs jag) aldrig kan få för mycket utav, bland mycket annat, så är det duschkräm. Jag menar det går ju alltid åt liksom. Så när jag sprang på den här jätteflaskan, som förövrigt ser ut att vara inspirerad av Philosophys flaskor, med doft av mango och papaya så var jag ju bara tvungen att ha den. Den kostade bara 49 kr, ett riktigt kap. Flaskan är på hela 500 ml och den doftar som en fräsch tropisk fruktsallad en varm sommardag. Den doftar så gott så jag nästan vil äta den.
Har ni hört talas om Creightons förut, det hade inte jag?


Love this mango & papaya shower gel, it smells so good. Like a tropical fruit salad on a warm summer day. Love it.

2 kommentarer:

  1. Aldrig hört talas om märket! Var hittade du det? Den låter väldigt härlig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fanns på skönhetsbutiken på Freeport i Kungsbacka :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!