onsdag 8 januari 2014

Burt's Bees Essential Kit

Kolla vad gulligt det här lilla resekitet från Burt's Bees är. Det innehåller en ansiktsrengöring, en handsalva, bodylotion, läppbalsam och en fotkräm. Jag älskar såna här små kit, man får möjlighet att prova flera olika produkter utan att behöva köpa de fullstora. 
Dessa små flaskor har fått följa med mig runt under julen, perfekt. Mina favoriter ur kitet är läppbalsamet, ansiktsrengöringen och body lotionen. Handsalvan är mer som deras cuticle balm i konsistensen så den kommer jag använda till nagelbanden. Fotkrämen är också mer som en salva, vilket jag inte gillar men jag vet många som gör det så det är säkert en jättebra fotkräm om man gillar lite fetare såna.
Kitet ligger på 169 kr.

Gillar ni också såna här resekit för att prova nya produkter?


This little travel kit from Burt's Bees have I been using during the holidays. I really like the face wash, the body lotion and the lip balm. The hand salve was a bit too heavy for me so I will be using that for my cuticles instead and the foot cream was also a bit too heavy for me. 
Overall a good kit and a nice way to try out some new products.

1 kommentar:

  1. Fotcremen är lite för oljigt fet för min smak men älskar resten av kitet!

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!