onsdag 1 januari 2014

Decembers Tomma

Här har vi det som tagit slut i December, inte jättemycket men det är ändå lite produkter som tar slut varje månad.
Först har vi en kroppskrubb som jag helt glömt av och hittade av en ren slump, det var inte så mycket kvar i den och den doftade fortfarande gott så jag gjorde slut på det som var kvar. Så en hårolja från Maria Nila, kom i en glossybox, har fungerat bra doftar gott men inget speciellt med den. I alla fall inte med mitt hår.
Två provburkar från Mette Picaut, en med Precious oil och en med rengöringskräm. Oljan är otroligt bra, den lämnar ingen fet hinna återfuktar fint och ger lyster. Rengöringkrämen var ok, inget utöver det vanliga, löste upp make up bra och rengör utan att torka ut huden.

Det var det hela för December. Har ni provat några av M Picaut's produkter? Gillar ni dom?


Here's what I've used up during December, before I started doing these posts I thought that I probably don't use up so many products but now I see that I use up quite a lot more than I thought.
An old body scrub, hair oil from Maria Nila that smelled really good but didn't do nothing special for my hair. Preciuos oil from M Picaut which is amazing for my skin and M Picaut's cleansing cream, nothing to special about this one though, it cleanses my skin and doesn't dry it out.

2 kommentarer:

  1. Jag har testat hela M Picaut serien och den är seriöst asbra. Jag älskar oljan som min torr hud sörplar i sig men också masken. Jag måste säga att hela serien håller väldigt hög kvalitet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inte provat hela men det jag har provat har varit bra :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!