lördag 25 januari 2014

CND Cake Pop

Här ser ni Cake Pop från CND, ett lack som ser ut som det gör på första bilden i flaskan, men som för det mesta ser ut som på bild nummer två på naglarna. Jag lyckades ta en bild i precis rätt ljus för att det ska se ut som det gör i flaskan. Det är för övrigt enda gången jag sett att det ser ut som det gör i flaskan på naglarna, jag är lite bedrövad för jag ville ju ha ett lack med den där bleka lik-lila färgen. Men det är en fin ljus varmrosa också, men ni vet hur det är när man förväntar sig något annat än vad det visar sig vara. Det var otroligt lättlackat för att vara så pastelligt och två lager räckte gott.
Jag har använt Weekly top coat som överlack, med CND's Vinylux lack och weekly top coat ska inget underlack behövas.



Cake poo from CND a nice warm light pink color. I expected it to look like it does on the top picture but it doesn't, it looks exactly like the second picture. But that's ok. Easy to apply and dries really fast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!